Jak pracownik może efektywnie zarządzać swoim czasem?

Autor: Agnieszka Ostrowska 01-06-2017

Ewidencja godzin pracy jest świetnym narzędziem do tego aby efektywnie gospodarować swoim czasem pracy. Każdy przyzna, że chaos w zarządzaniu czasem pracy działa demotywująco. Mało kto lubi działanie pod presją, a pod presją czasu działamy najmniej efektywnie. Pracujemy szybko, częściej robimy błędy i jesteśmy niezadowoleni ze swojej pracy. A przecież nie o to chodzi - chcemy być usatysfakcjonowani swoją wykonaną pracą i być za nią odpowiednio wynagrodzeni. Efektywność naszej pracy często zależy od narzędzi jakie mamy do dyspozycji. A jak dobrze pracuje się z dobrymi narzędziami nie trzeba mówić. Poprawnie działający system, automatyzacja zadań, które są powtarzalne, bezbłędne raporty, które generują się za jednym kliknięciem. Ewidencja godzin, to idealne narzędzie z którego korzyści są wielostronne - pracodawca spełnia wszystkie wymogi ustawowe, pracownik dokładnie może raportować ile czasu poświęca na dany projekt czy też zadanie a generalne raporty pozwalają na szybkie podsumowanie wykonanej pracy.

Powrót