Jak sprawnie zarządzać projektami i czasem dla nich przeznaczonym?

Autor: Agnieszka Ostrowska 01-07-2017

Każdy projekt ma ramy czasowe. Określenie tych ram pozwala na zarządzanie czasem nad projektem, przydzielanie zadań pracownikom i w końcu oszacowanie kosztów projektu. Nie bez powodu mówi się, że dobra organizacja pracy, to połowa pracy. Tak jak dobre narzędzia pozwalają efektywnie wykorzystywać czas przeznaczony na dany projekt, tak dobre rozplanowanie czasowe pozwala na usprawnienie całego procesu. Ewidencja godzin daje możliwość rejestracji różnych projektów jak również różnych pracowników. Ilość projektów i pracowników jest ograniczona. Ewidencja czasu pracy z danym projektem, realizowanym przez różnych pracowników pozwala na wygenerowanie raportu i szybkie sprawdzenie, czy realizowany projekt mieści się w ramach czasowych. I tak - wielu pracowników może pracować nad kilkoma projektami równocześnie a szybkie generowanie raportów pozwala uniknąć ewentualnego niedoszacowania lub przeliczenia się w czasie pracy nad projektem. Podsumowując - oszczędzamy czas  - oszczędzamy pieniądze.

Powrót